Zobacz również:     Katalog Znaków Pocztowych     Polski Związek Filatelistów     Filatelistyka.org     Inne
 Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 

Postulat

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Filatelistów Polskich Strona Główna -> Wycena znaczków
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elka26

PostWysłany: Sob Wrz 20, 2014 15:01    Temat postu: Postulat Odpowiedz z cytatem

Wnioskuje o likwidację działu "wycena" .
- przede wszystkim dlatego ze nie można premiować lenistwa
- wersja "jestem laikiem" jest kompletnie nie do przyjęcia. Jak jesteś laikiem
to pora na zdobycie podstawowej chociażby wiedzy.
- poza tym filatelistyka to nie szukanie odpowiedzi na pytanie "ile to kosztuje", ale "dlaczego"
- tez jestem laikiem, ale nie szukam w znaczkach wartości stricte finansowej

Po prostu wkurza mnie to niemiłosiernie i tyle.

Chcesz zarobić na znaczkach to zainwestuj - najlepiej w siebie , a nie ślizgaj się kosztem innych.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Daniel

PostWysłany: Sob Wrz 20, 2014 15:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli usuniemy dział "Wycena" to momentalnie całe forum będzie w tego rodzaju wpisach, a w "Identyfikacji" nie będzie już w ogóle można się od tego opędzić. Lepiej jeśli tego rodzaju zapytania będą w jednym miejscu, niż żeby były rozsiane gdzie popadnie.