Zobacz również:     Katalog Znaków Pocztowych     Polski Związek Filatelistów     Filatelistyka.org     Inne
 Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 

pierwszy eksponat

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Filatelistów Polskich Strona Główna -> Budujemy eksponat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ochwat

PostWysłany: Pon Lut 07, 2011 21:02    Temat postu: pierwszy eksponat Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich forumowiczów Smile
Z góry informuje w kwestii eksponatów jestem zielony Embarassed
Zakwitła w mojej głowie pewna "myśl".
Postanowiłem zrobić "eksponat" (nie wiem czy to dobre słowo) z udziałem znaczków,całostek, pocztówek zawierających stempel z mojego miasta. Chce skoncentrować się do lat 50, ale jeśli coś ciekawego znajdę to i młodsze może być. I tu moje pytanie czy taka nazwijmy to "zbieranina" może zostać skatalogowana jako eksponat i kiedyś w dalekiej przyszłości wystawiona gdzieś ? Przy okazji jeśli ktoś posiada coś związanego z miastem Lubliniec ( niemiecka pisownia Lublinitz ) to byłbym zainteresowany kupnem Smile

Ostatnio zmieniony przez ochwat dnia Pon Lut 07, 2011 22:16, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
lewant

PostWysłany: Pon Lut 07, 2011 21:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niemiecka nazwa Lublinitz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ochwat

PostWysłany: Pon Lut 07, 2011 22:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przepraszam zjadłem literkę Embarassed za każdą rade i uwagę będę wdzięczny Smile
Powrót do góry
Adam_filatelistyka.org

PostWysłany: Wto Lut 08, 2011 12:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najbardziej taki pomysł pasowałby do klasy "Historia poczty" Smile Proponowałbym podpatrzeć kilka eksponatów tej klasy, jak to wygląda.
Powrót do góry
ochwat

PostWysłany: Wto Lut 08, 2011 22:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem